Skinkcupen och Forsaskivan

Nu är det inte många dagar kvar innan vi kan lägga denna säsong bakom oss och fokusera på nästa.

Ett nytt namn på nästa säsongs blogg är klart och kommer presenteras nästa vecka.
Nu på lördag är det dags för säsongsavslutning, som förstås innefattar både Skinkcupen och Forsaskivan. Två stycken väldigt trevliga arrangemang som styrs av eldsjälarna i föreningen.
På Forsaskivan kommer priser delas ut.
Bla kommer Lalle och Ante få ta emot pris för segrar i FIF-ligan. Som ni förstår på dom båda vinnarna kan vem som helst vinna priset. Mitt alternativa pris kommer också att delas ut.
Oddset på att Slangen ska få ta emot ett pris är nu uppe på 1.01. Vore jag miljonär skulle jag lassta allt jag har på det. Det har nämnligen inte hänt att han har gott pris-lös från en Forsaskiva.
Förfest med tipsextra hos Slangen efter Skinkcupen. Alla är välkomna!
Nästa inlägg blir i början på nästa vecka.
// Balotelli

Kommentarer
Postat av: Floyd

Jag ansluter med direktflyg! :)

2011-11-22 @ 13:08:26
Postat av: Balotelli

Snyggt!

2011-11-22 @ 14:58:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0