Missförstånd?

Jag har idag fått obekräftade och bekräftade uppgifter om att Nordanstigs FF presenterades som segrare av division 5. Hälsingland i samband med GIF Sundsvalls förlustmatch igår.
Jag tog det till en början med ro men efter Lalles inlägg på våran interna Facebook sida kände jag precis som han kände.
Jag tyckte Lalles inlägg var både roligt och irriterande på samma gång. Just nu skrattar jag åt att han valde att kalla speakern för "den jävla fittan". Roligt.
Funderar på att ringa Uppdrag Granskning för att be Josefsson att se över om det är ok att gå ut med sådana osanna uppgifter.
Vill också passa på att säga att jag mycket starkt, på gränsen till hatar allt som har med Sundsvall att göra. Inte mindre efter detta.
/ Balotelli

Kommentarer
Postat av: nordanstigff

Vi vart inte presenterad som seriesegrare utan som uppflyttande i sundsvalls regionen. Nen dock va vi obesegrad:-P

2011-10-21 @ 11:58:50
Postat av: mario

Om man lyssnat på presentationen så säger dom bara uppflyttade, men får man stryk av en transa så kanske det sabbar hörseln..

2011-10-21 @ 12:16:25
Postat av: åskådare

Som tidigare talare så är lars kommentar felaktig! Som åskådare på norrporten så presentera dom lag som blev uppflyttade.. fakta är alltid fakta! Så ring Janne!!

2011-10-21 @ 12:36:26
Postat av: Andreas

Man får bara 1 poäng för oavgjorda matcher.

2011-10-21 @ 15:47:03
Postat av: Lars

Okej jag var ju utanför vid tillfället dom ropa upp det, så jag hörde bara vad dom sa sen har jag fått det bekräftat av (vad jag trodde) säkra källor. Oavsett vad dom sa så är det bedrövligt att vi inte fick en inbjudan när vi VANN serien för det kan inte bara ha varit lag i sundsvallsregionen eftersom även strand var på plats?...

2011-10-21 @ 18:49:02
Postat av: Balotelli

Kommentarer som ej undertecknas med namn kommer jag ta bort. Särskilt om man kommer med personliga påhopp.

2011-10-22 @ 02:04:40
Postat av: mario

Nu kommer det fram att ni inte ens var på plats... Sen att ni inte var inbjudna kan ju ha nåt att göra med att nordanstig har varit lite mer inblandad med giffarna än vad forsa varit

2011-10-22 @ 15:22:14
Postat av: Andreas

Så vad har Nordanstig och Sundsvall haft för samarbete detta år? Nyfiken bara

2011-10-23 @ 22:32:36
Postat av: UP

Skrev inte Lars att han va utanför för tillfället Mario! Så han var nog på plats skulle jag tro då.

2011-11-04 @ 23:05:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0