Guldfesten!


Efter matchen startade guldfesten. Föreningen bjöd på pizza och Elias bjöd på cigarrer. Senare dök det också upp två lådor öl som L-G och Sam bjöd på. Tack!


Lalle höll stor show inne i omklädningsrummet.
Sedan fortsatte festligheterna hemma hos mig.
Vid midnatt drog vi oss ner mot Hogges, dit Karlsson mycket vänligt fixat fribiljetter åt oss. Kul att både Kocken och den gamle forsa legendaren Janne Fröberg var med och deltog i festen.
Denna syn var det första jag såg när jag vaknade dagen efter. Bröderna Gson hade tydligen tagit sig friheten och tagit plats för natten hos mig.
Tack för en trevlig kväll!
/ Balotelli - fortfarande bakfull

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0